PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday 2 June 2011

Salah sangka

Salah sangke ape ? serius salah sangka yang melampau dan memalu kan diri aku , malu ke suke ? hahaha ! shy shy lah .

Oke semalam rumah gua telah melangsung'n majlis gilang gemilang , iaitu majlis tunang . TUNANG ? tunang ke tahlil ? Kau cakap betol-betol mija . ahaha ! oke , act kenduri tahlil and kenduri nak sambut puase :) puas hati ?

Aku agak terkejut lah bila ade sedare mare datang rumah dress up macam nak pegi kenduri khwin . HAHAHA ! Ini kelaka . Pandai pandai deme je kate ade majlis aku bertunang malam tadi .

Dieorang ni datang sebab mendapat berita bahawa " eja Nak bertunang " eja tu aku la . OH TIDAK ~ so dieorang datang kenduri macam nak pegi anugerah juara lagu . mak ai ! hampa silap majlis .

Dah kate kenduri nak sambut puasa and tahlil tapi hampa degil . ta caye ! berape ramai yang tertipu . adoi la . siap ade sedare gua yang datang lalu sound aku " ape ni pengantin tak siap lagi ni " kate lepas isyak . sumpah aku tergelak ! muke masing masing nak serius .

Siap ade sedare mare aku masuk bilik aku dan berkate " aik ? mana barang hantaran ? satu pun tak da atas katil " seboleh-boleh dieorang cari barang hantaran tu .

And ade salah sorang kazen gua  ni pada mulanye tanak datang . Tapi bile dapat berita "eja nak bertunang " punye excited nak datang . beliau berkate " eh , aku nak p lah , nak tengok upacara sarung cincin "

Ape ke melalut la . patut la gua asyik tersedak je ! ha . haha ! ape bende la korang ni , denga sangat cakap orang orang ta betol ;p haha . kan masing masing dah kene tipu ~ adoi la . 

Nampak sangat yang Hampa semua menanti turn aku ni . haha ! lu orang relex lah der . haha .

For da last , thanks pada kawan-kawan yang turut hadir . and pada orang tu yang ta dapat datang sy dah email kan lauk pauk dekat email eh . hahaha . check la email . takut basi pulak . hahaa !

oke lah bye , enteri paling menimbul'n kontroversi je . ape bende da !~ hisssssh .

2 comments:

  1. Hahaha . Troll sedara sendiri . Tengok gaya tulisan dah tau miza tak sabar ke arah itu ye dok ? heheh .

    ReplyDelete
  2. tanda-tanda awal tue . prepair ur self :)

    ReplyDelete