Saturday, 28 May 2011

Bosan

Bosan hanya ungkapan dan seketul ayat . Bole kau describe kan bosan itu bagaimana ? ta kan ! macam cinta jugak . memang susah nak di terang'n kalau ta merasai . walaweeeeeh ! phewwwwit .

Oh lah , sesumbat sangat lah bile hari sabtu menjelme . Nak kelua lagi la tade hale tuju . Biar pun gua di besar'n d tenga tenga bandar yang cukup membangun ni , aku dah semakin benci plus bosan dan muak tengok kesesakan K'yell ni . ape yang nak di bangge'n sangat dengan kota maksiat ni ? haaaaa . terlalu banyak propa .

Ape ke bestt sangat lah melepak kat bb ? pavi ? klcc ? sg wang ? oh lupe ! budak baru nak up biase la .

Oh yeh , kalau setakat kelua hujung minggu lepak lepak kl , gua rase itu sangat la sesuatu aktiviti paling bosan dan memuntah'n . Menarik sangat ke ? lebih baik aku pegi taman la , jogging usha pakwe bersukan . haha ! oke , tipu ~

So kesimpulannye duduk rumah best . bau bilik sendiri cukup memberi semangat tido yang meledak dalam jiwa ! oke lah gud nite !

1 comment:

  1. setuju ! same jugak dgn saya . lbeyy prefer duk umah goyang kaki :)

    ReplyDelete